Arapça Notları Twitter'da!

9 Aralık 2012 Pazar

Bilgisayarda Arapça Klavye ile Yazma

Arapça öğrenmeye başladığım bir kaç haftadan sonra bilgisayarda yazarak daha hızlı ilerleyebileceğimi farkettim ve öncelikle bilgisayarımın tuşlarına yapıştırmak için Yapıştırmalı Arapça Klavye edindim. Sonrasında bilgisayarımın dilleri arasına İngilizce ve Türkçe ardından Arapçayı ekledim. Şimdi de nasıl olduğunu merak edenler veya yapamayanlar için bu olayı anlatacağım. Eğer sorun yaşıyorsanız yorumlarda belirtebilirsiniz, yardımcı olmaya çalışırım.

1. İlk olarak aşağıda TR yazan kısma sağ tıklıyoruz.


2. Oradan ayarlara tıklıyoruz.



3. Ekle butonuna tıklıyoruz.




4. Oradaki dil listesinden Arapça'yı buluyoruz. İstediğiniz ülkeye ait Arapça klavyeyi seçebilirsiniz, ben Suudi Arabistan'ı kullanıyorum.



5. Artık Arapça dilimiz bilgisayara eklendi. Aşağıdaki TR yazan yere sol tuşla tıklayarak diller arasında geçiş yapabilirsiniz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder