Arapça Notları Twitter'da!

18 Kasım 2012 Pazar

Unadikum - Arapça Marş





Size sesleniyorum
أُنادِيكُمْ!
Ellerinizi tutuyorum sımsıkı…
أَشَدُّ عَلَي أَيَا دِيكُم
Bastığınız yerleri öpüyor
أَبُوسُ الأَرْضَ تَحْتَ نِعَالِكُم
Ve diyorum ki: sizin için feda olayım
وَأَقُولُ: أَفْدِيكُم
Gözlerimin ışığını sunuyor
وَأُهْدِيكم ضِيَا عَيْنِي
Sıcacık kalbimi veriyorum
وَدِفْءَالقَلْبِ أُعْطِيكُم
Dipdiri bir felaket
فَمَأْسَاتِي التي أَحْيَا
Sizin felaketinizden bana düşen
نَصِيبِي مِنْ مَآسِيكُم
(Nakarat)
(Nakarat)
Vatanıma ihanet etmedim omzum dik
أَنَا مَا هُنْتُ فِي وَطَنِي وَلا صَغَّرْتُ أَكْتَافِي
Karşı durdum zalimlere
وَقَفْتُ بِوَجْهِ ظُلاَّمِي
Yetim,çıplak, yalınayak
يَتِيمًا، عَارِيَاً، حَافِي
Kanımı avuçlarımda taşıdım
حَمَلْتُ دَمِي عَلَي كَفِّي
Yok ettirmedim inançlarımı
وَمَا نَكَّسْتُ أَعْلامِي
Önden gidenlerin mezarlarını ve üzerindeki yeşil otları bile korudum.
وَصُنْتُ العُشْبَ فَوْقَ ضُبُورِ أَسْلاَفِي
(Nakarat)
(Nakarat)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder